Masterclass Manifesteren
We duiken de energie van manifesteren in! Wat is manifesteren écht en wat zijn de valkuilen? Wat heeft energie ermee te maken en hoe verweef je reiki hierin + 5 praktische tips!Â
Groepssessie High Energy
In deze groepssessie zetten we een hoge, lichte energie neer. Daarmee halen we ook onze nieuwe versie, onze verlangde versie naar ons toe.Â
Visualisatie bij blokkades
We kunnen denken dat het niet mogelijk is wat we verlangen. We kunnen de mogelijkheden misschien niet zien. Of we worden onbewust tegengehouden door bepaalde zaken. Krijg hier met deze visualisatie helderheid op en doorbreek het.Â
Versterk je manifestatiekracht!
juli 15, 2025
Geen reacties
Dit vind ik toch zo’n tof onderwerp!! Ik ben heel erg enthousiast over manifesteren en wat dit allemaal voor je kan doen. Hoe meer ik
"Op 1 of andere manier "pakt" alles van Ilse beter op mij omdat ze alles heel praktisch en concreet maakt en precies lijkt te weten wat er in mij omgaat (alsof de masterclass bijvoorbeeld echt speciaal voor mij gemaakt was)"
"Wat een mooie geleide manifestatie. Super krachtig energieveld. Mooie boodschap mogen ontvangen. Ik mag die twijfel loslaten over wat anderen van mij vinden."
"Door te wisselen van energie is mijn pijn nu minder... zo vaag en raar! Maar het werkt dus wel... "
Previous
Next