Dit vind ik toch zo’n tof onderwerp!! Ik ben heel erg enthousiast over manifesteren en wat dit allemaal voor je kan doen. Hoe meer ik ermee werk, hoe meer ik leer in die nieuwe, positieve energie te komen om écht te manifesteren.
Ondertussen kan ik ook zeggen: ‘Be carefull what you wish for…’
Want manifesteren is niet alleen maar ‘even’ kiezen voor die positieve energie, iets wensen en het komt uit. Het is niet een vision board maken en deze ophangen, zodat het aan het eind van het jaar allemaal uit is gekomen.
Er komt heel veel meer bij kijken. Sterker nog: het is hard werken. Elke dag opnieuw.
Manifesteren is energiewerk.
Als je dat leert inzien, leert vóelen, dan kan jij echt aan het manifesteren gaan. Dan kan jij een energetische match worden met die nieuwe werkelijkheid waar jij zo naar verlangt. Daarvoor is het wel belangrijk om blokkades uit te weg te ruimen. Oude overtuigingen die ons nog hier houden. Beperkende gedachten die je klein houden. Vastzittende emoties die nog verwerkt mogen worden.
Reiki is een prachtige tool om die manifestatiekracht te versterken. Om die blokkades te helen. Op fysiek, mentaal en emotioneel niveau.
Wordt een energetische match door een andere energie neer te zetten & de weg ernaar toe vrij te maken. Daar draait het deze maand om!
Wat vind je in deze manifestatie-maand?
Â
-
- Een masterclass waarin ik met je deel hoe manifesteren en reiki met elkaar kunnen samenwerken.Â
Hier vind je de masterclass
- Een masterclass waarin ik met je deel hoe manifesteren en reiki met elkaar kunnen samenwerken.Â
-
- Een groepssessie waarin wij die nieuwe versie, die manifestatie, naar ons toe halen.
Hier vind je de groepssessieÂ
- Een groepssessie waarin wij die nieuwe versie, die manifestatie, naar ons toe halen.
-
- Een krachtige visualisatie om oude blokkades te helen
Hier vind je de visualisatie
- Een krachtige visualisatie om oude blokkades te helen
Heb je vragen over dit onderwerp, of wil je je ervaring hierover delen? Dat kan in het forum!Â