Hoe werkt manifesteren écht? Wat kan reiki hierin betekenen? Mét heel concrete tips om ermee aan de slag te gaan!

Behandel jezelf met Reiki

Reiki kent eigenlijk drie pijlers: anderen Reiki geven, Reiki ontvangen en jezelf Reiki geven. 

Die laatste twee schieten er waarschijnlijk het vaakst bij in? Voor het ontvangen van Reiki verwijs ik je graag door naar het forum. Daar kun je mensen vinden met wie je in real life of op afstand samen kunt oefenen. 

En voor de derde pijler: jezelf behandelen met Reiki, heb ik hieronder twee zelfbehandelingen klaargezet uit mijn Reiki 1 Cursus. Veel cursisten vinden het fijn om daar af en toe weer naar terug te grijpen (en ik zelf ook!). Om geleid te worden en niet zelf hoeven na te denken. 

Je kunt kiezen uit de korte of de lange versie, net wat voor jou op dit moment het prettigst voelt! Geniet van de heerlijke energie! 

Jammer!

Jij hebt hier nog geen toegang toe. Dit onderdeel is speciaal voor iedereen die een abonnement heeft op VerbindingsCirkel van de online reiki community. 

Wil jij nou ook graag lid worden? Dat kan natuurlijk! Doe dat via onderstaande link, en ik zie je hier snel weer terug!Â