Ohh het familiesysteem, dit is zo’n interessant onderwerp! Iedereen die bekend is met opstellingen zal hier al het een en ander over weten en ik zal vandaag het proberen kort te houden. Maar dit is nog eens een onderwerp om nog uitgebreider op terug te komen! 

Want ongemerkt zit er veel van onze familie in ons eigen systeem. Niet gek natuurlijk: we zijn letterlijk gemaakt door onze ouders. En zij weer door hun ouders, en ga zo maar door. We nemen dus bewust én ónbewust veel mee van onze voorouders. Dit kunnen wijze lessen, het kennen van liefde, en mooie normen en waarden.

Het kan ook zijn dat we een last meedragen van onze voorouders. Zaken die zij niet verwerkt hebben en aan ons meegeven (denk maar aan ‘het tekort denken’ omdat er vroeger een tekort was). Mocht je hier meer over willen lezen, dan kan ik je het boek De Fontein van Els van Steijn aanraden. Praktisch en goed leesbaar! 

Voor nu zou ik zeggen: laat deze prachtige visualisatie lekker over je heen komen. Ga er open in en ervaar wat er gebeurt in de afstemming. Alles mag en alles is goed! 

Heb je naar aanleiding van deze visualisatie een vraag of wil je er iets over delen, doe dat dan hier in het forum. Samen maken we deze ervaring nog mooier en transformerender! 

Jammer!

Jij hebt hier nog geen toegang toe. Dit onderdeel is speciaal voor iedereen die een abonnement heeft op de online reiki community. 

Wil jij nou ook graag lid worden? Dat kan natuurlijk! Doe dat via onderstaande link, en ik zie je hier snel weer terug!Â