Ga naar de inhoud
Home
Shop
Open Cirkel
Zelfbehandelingen met Reiki
VerbindingsCirkel
Bibliotheek
Manifesteren & Reiki
Emoties & Reiki
Reiki as a Way of Life
De kracht van de herfst
Energetisch Bewustzijn
Rust, Ruimte & Reiki tijdens de feestdagen
Echte zelfzorg & zelfliefde
Chakra’s & Reiki
NEI & Reiki – het overzicht
Groeien zonder jezelf te forceren
Inner Circle
Forum
Blog
Agenda
Login
Home
Shop
Open Cirkel
Zelfbehandelingen met Reiki
VerbindingsCirkel
Bibliotheek
Manifesteren & Reiki
Emoties & Reiki
Reiki as a Way of Life
De kracht van de herfst
Energetisch Bewustzijn
Rust, Ruimte & Reiki tijdens de feestdagen
Echte zelfzorg & zelfliefde
Chakra’s & Reiki
NEI & Reiki – het overzicht
Groeien zonder jezelf te forceren
Inner Circle
Forum
Blog
Agenda
Login
Shop
Gratis inspiratie
Reiki Toolkit
Twijfel je soms of je Reiki nog goed 'doet'? Met de gratis Reiki Toolkit vind je het vertrouwen en het gevoel terug, zodat de energie weer moeiteloos door je heen stroomt.
Vraag hem direct aan
Mini-serie Elke dag Reiki
In deze miniserie leer je hoe flexibel en makkelijk reiki door de dag heen in te zetten is. Bommetje vol inspiratie.
Begin direct
Masterclass Intuïtie
Als je vaak twijfelt aan wat je voelt, helpt deze gratis masterclass je weer afstemmen op je intuïtie. Je ontdekt wat je blokkeert en leert luisteren naar wat je van binnen allang weet.
Bekijk de masterclass
Blijmakers voor een kleine prijs
Energetisch Basics
In Energetische Basics ga je terug naar je lichaam en naar je eigen energie. Je leert hoe je kunt gronden, hoe je weer wat meer rust creëert in jezelf en hoe je in het dagelijks leven beter afgestemd blijft.
Voor €11 euro
Energetisch Bewustzijn
Wil jij voelen wat er op een diepere laag speelt? Je wordt je hier bewuster van hoe energie werkt in jou en in contact met anderen, en je gaat herkennen wat je met je meedraagt. Een belangrijk onderwerp uit de verbindingscirkel!
Voor €22 euro
Reiki boeken
Kinderboek Luna - Reiki voor kleine harten
Het licht van de bergen
Denise Orth heeft een prachtig kinderboek geschreven over Reiki, een belangrijk en mooi boek over hoe eenvoudig en toegankelijk Reiki is, ook voor kinderen. Denise neemt je mee in een prachtige wereld, waar zowel kinderen als volwassen van genieten.
Voor €17,75 euro
Online Reiki cursussen
Online Reiki 1 Cursus
Leer online en in je eigen tempo de vaardigheden van Reiki 1. Je ontvangt een officieel certificaat na jouw inwijding. Ik loop naast je en begeleid je door het proces.
Ik wil Reiki 1 leren
Online Reiki 2 Cursus
Leer werken met de symbolen van Reiki en op afstand Reiki geven, alles in je eigen tempo & online, maar wel onder begeleiding van mij. Met officieel certificaat.
Ik wil Reiki 2 leren