In deze visualisatie neem ik je helemaal mee in je dag. Neem een moment voor jezelf, het is maar 10 minuten, maar zorg dat je niet gestoord kunt worden en dat je lekker ontspannen kunt liggen, zitten of wandelen. 

Laat je leiden door mijn stem en hoor alles aan met een glimlach. Je zult merken dat je dag moeitelozer en lichter aanvoelt. Zo wordt Reiki echt iets dat je in elk moment kunt meenemen.

IMG_1586

📚 Ontdek het volledige thema

Deze visualisatie  is onderdeel van een compleet thema, inclusief een masterclass, groepssessie en oefening. Kies hieronder de vorm die het beste bij jou past om toegang te krijgen.

Open Cirkel

Rustig beginnen
0 Monthly
  • Je kent Reiki, maar gebruikt het nog niet zo vaak als je zou willen en wilt dit meer onderdeel maken van je dagelijks leven
  • Je wilt op jouw tempo oefenen, delen en ontdekken wat voor jou werkt
  • Je zoekt een veilige en vertrouwde verbinding met anderen
  • Toegang tot forum + geselecteerde content
  • Open Community

VerbindingsCirkel

Samen Verdiepen
29 Per maand
  • Je voelt dat je hier meer mee wilt, maar het nog niet altijd lukt om het echt toe te passen en zoekt daarin meer verdieping en verbinding.
  • Werken met maandthema’s en dit toepassen in je dagelijks leven
  • Begeleiding in de vorm van groepssessies, masterclasses en oefeningen / visualisaties
  • Toegang tot alles van de Open Cirkel én bibliotheek aan maandthema's.
  • Vaste groep

Jouw Reiki Bibliotheek

Eigen tempo, eigen tijd
44 Eenmalig
  • De verdieping van de VerbindingsCirkel, maar dan helemaal in jouw eigen tijd en tempo. Kies zelf de thema's die jou op dit moment aanspreken.
  • 3 thema´s naar keuze
  • Masterclass, groepssessie en oefening per thema
  • Levenslange toegang
  • Geen abonnement

Twijfel je welke vorm het beste bij je past? 

Of je nu kiest voor de Open Cirkel, de Reiki Bibliotheek of de VerbindingsCirkel: het belangrijkste is dat het past bij waar jij nu staat. Heb je een vraag of wil je even sparren? Stuur me gerust een berichtje via info@ilsemaas.com. Ik denk graag met je mee.